WooshPay s'associe à Shopify pour améliorer l'expérience de paiement des commerçants

min lire

shopify

We are excited to announce an upcoming partnership between WooshPay and Shopify, aimed at providing a seamless and frictionless payment experience for Shopify merchants. This collaboration reflects our commitment to revolutionizing the way businesses handle payments and enhancing the overall e-commerce ecosystem.

WooshPay, a global leader in payment solutions, is set to join forces with Shopify, a renowned e-commerce platform that empowers businesses to create their own online stores. This partnership will offer merchants a sophisticated and user-friendly payment gateway, ensuring that their customers can enjoy a smooth and secure checkout process.

“We are thrilled to partner with Shopify to bring a smooth payment experience to their merchants,” stated Alyssa, Product Leader at WooshPay. “Through this collaboration, we aim to provide Shopify merchants with a cutting-edge payment solution that aligns with their commitment to delivering exceptional customer experiences.”

Les commerçants de Shopify bénéficieront de la technologie de paiement avancée de WooshPay, ce qui leur permettra d'offrir un large éventail d'options de paiement à leurs clients tout en garantissant un niveau élevé de sécurité et de commodité. Grâce aux solutions de paiement complètes de WooshPay, les commerçants peuvent se concentrer sur le développement de leur activité sans avoir à se préoccuper de la complexité du traitement des paiements.

This collaboration is set to transform the way merchants conduct transactions and elevate the payment experience for customers across various industries. By integrating WooshPay’s payment solutions, Shopify continues to demonstrate its dedication to providing its merchants with the tools they need to thrive in the digital marketplace.

How to add WooshPay into your Shopify store, read more.

Supported payment methods:

À propos de WooshPay :
En tant que plateforme d'infrastructure financière, WooshPay a réuni et pris en charge plus de 150 devises et une variété de méthodes de paiement, y compris les cartes de crédit et de débit, les virements bancaires et les portefeuilles électroniques. En outre, WooshPay offre un ensemble complet de services de paiement, y compris des services de règlement des litiges, des flux de paiement personnalisables et des services de règlement. La plupart des membres de notre équipe centrale sont issus des plus grandes sociétés Internet et financières du monde. Nous nous concentrons sur la gestion des risques, la lutte contre le blanchiment d'argent et les fonctions de contrôle afin de proposer des solutions de paiement conformes, sûres et fiables.